Arte e spettacoliLittiratura

A storia di "Little surdatu francisi", Platonov: riassuntu è analisi

In u 1940, incù u principiu di l'invasori Fra cresce u spiritu di a libertà di a pupulazione. Micca nata è divintò patrioti, a libertà-amare ziteddi umore. Ancu dopu à u nazzisti espulsu da u paese Suviètica, stori di l 'miti ragazzi-inspiratu. In accunsentu cù a litteratura patrioti di Andrei Platonov travagliatu.

Letteratura l'in u patriottisimu militari

In un paese induve fanàticu postu l 'idea di lu cumunismu, ste nuvelle ludà à u più altu circuli. Più di sti travagghi troppu sò fantastichi è believable. In tali travagghi ponu identificà custruttivamenti un tipu diversu di storia. Chì hè vicinu à u Spiritu di lucca valori. Naturalmente, hè un pruduttu di "Little surdatu francisi". Platonov, un riassuntu di comu sta storia, è tutte e di u so travagliu, hè litteratura realistu, doti a na nova, apparteni chè à l 'auturi, stile.

Andrey Platonovich Klimentov (Platonov - pseudonym di u scrittore) nascìu September 1, 1899 in Voronezh. Era cuscenti di anima di una zitella, è dunque i so opari sò pupulari.

In lu 1943, da a so penna fora, "Little surdatu francisi". Platoni scrivìu e àutri storî circa i zitelli chì sò lotta erbosu incù u brutalità di a guerra, ma a storia di dece Sergei studiosu di battaglia, è bramosu. U zitellu hà capitu u dulore chì danu rivuluzione, ma u so core hè sempre capace di un sintimu callu. Lu picciottu non avìa scurdatu quantu a 'amuri.

U spiccàvanu amara cu un amicu

U bastimentu, stazione, puntu duranti la guerra, l 'Armata Russa u pescatore pianu. Dream Sweet hè dunau in a so felicità facci. Hugues furmà alfabbèticu. populu perdunatu tranquillu. Cusì principia "Little surdatu francisi". Platonov (un riassuntu di a storia, sottu) prisenta lu litturi a dui merri - Bahichevym è Saveliev. Men tenia e mani carusu. By Savelyev, Sergey (nomu d'un zitellu) pressatu strata, latu di l '' altri persone. Iddu criatrici di dece anni, è cum'è un suldatu: u so overcoat, la birritta campu, stivali. I so ochji èranu tristi, si avelli cù l 'altru. Major Savelyev quì u zitellu è dice chì i so distaccu hè cortu. Cherenu dinù chì u zitellu ùn hè micca à a guerra cù i tedeschi. Sergey chianci. Omu ci vasati. Next dui merri è lu miu vai à l 'isciuta. U cuntaturi hè tene un ochju nantu à e cose.

Little suldatu grande guerra,

Digià ritornu dui. Bahichev teni u zitellu in i so armi è cunsulatu comu megghiu si pò. Dopu à qualchì tempu a l 'truppe stazione murmurillum. Sergei Notes hè vulannu reconnaissance è da sta 'altizza lu ùn tuccà, avemu bisognu di un circadore.

li furmà in i dirizzioni di dumane, è u cinturione, lu picciottu è lu cuntaturi vai di la notte, in un rurali. Ci Bahichev podcasti u zitellu da a so 'razioni, e, mentri lu picciottu hè mangiare, ch'ellu principia u racontu. Little suldatu s'addurmintò, Major cuntò a storia di un omu.

U exploits di u ghjovanu suldatu

Sergey - u figliolu di u culunnellu, è u medico militari. Genitori sò inseme, cusì u figliolu hè vivant cù l 'asèrcitu. So cuminciò à capisce la battagghia. Na vota ca si 'ntisi a so cultura babbu, li Germanisi chì partenu da u tirritori Occupati e tramuntana, su di un trenu cu libbra.

A situazione era decisu un pocu surdatu. Sergei Platonov detti curaggiu. A notte, carusu sneaks in lu magazzinu e tagghiannu la frusta splusivi. Un altru ghjornu si fighjula, in casu, si hà da esse rimpiazzata. So ci aiutava u so babbu.

Un altru ft di l 'eroi - Sergey Italiana daretu linii nimicu e putii tutti i grandi suggetti a strategia, chì sò tandu hà dettu chì à l' Armata Russa. Oliver circa u so figliolu, u culunnellu fece i so guardia. Ma lu picciottu accadute à u oversight di scappari e unu d 'iddi, da l' imbuscata, tombu u tedesco. Allora a mamma dicisi à mandà un zitellu à u furgoni. Ma Sergei pensa chì hè di più interessante di u prigiuneru da i tedeschi. Iddu lu sapi tuttu e vi vultà à i media. Ntantu, la matri cci tanticchia.

a vita dura di i zitelli di guerra

Più sorti preparatu lu duluri chi tocca à parmetta l 'eroi di u racontu "Little surdatu francisi". Platonov (un riassuntu di i parti notional di u terzu) in u pezzu finali lassa Sergei paroli urfaneddi. Babbu era ferita in a battaglia, è a so mamma tombu u vechju firiti. Major Savelyev rimpiazzati miu parenti.

A seconda parte maiò di un altru longu canusciutu babbu, Sergei, chjamatu. È mentre corsi Saveliev, allura lu picciottu si talìa Bahichev.

Quandu l 'omu Ind'e, Serge spariti. At prima si parsi statu sicuru partutu è prestu hà da vultà, ma ùn hà succede. Little suldatu ùn hè statu vistu.

In u finali, u cuntaturi ponders induve si pudia testa di lu picciriddu, forsi seguita da una maiò. E forsi a so reggimentu nativu.

Radio di l 'avvene ghjovani suldatu

U colpu, u racontu "Little surdatu francisi". Platonov (analisi pò esse fatta di i so altre opere), spissu lassa stanza di u littore à riflette nantu à u destinu di i caratteri. Hè micca eccessione, è sta storia. Ci si pare chì u significatu hè tragicu. U caprettu hè persa in a ghjente. Ma ùn vi scurdate chì sta pipsqueak crescente su sottu hunting u focu è ch'ellu hà urganizatu u funziunamentu cumplessu di spiegà à u sediu di u nimicu.

U lettore ùn deve scantati, circa lu distinu di l'eroi, parchì a so forza, curaghju è curaggiu abbasta à ghjunghje u scopu àutri. È hè chjaru da u cuntestu, u scopu principale di Sergei - tornatu a Savelyev, chì era u solu soulmate per ellu.

A maghjina di a guerra, in u prodottu

Da u prima riga prisenta u littore à una jardinier sensu di Andrei Platonov. "Little surdatu francisi" cumincia pisanti di la pircizzioni di la scena. Suldati sò addurmintati nant'à u pianu di a stazione. Duranti lu angosce custanti è longhi viaghji chì s'impatruniscenu di tutti i pussibilità di i sciali. Era solu un sognu scurdatu in un tempu tirribili vivu. A prutagunista sapè ciò chì a guerra hè, è hè cuscenti à spiccàvanu incù un amicu in sù chì un altru riunioni ùn pudia esse.

In deci anni, quandu si deve sò state interested in l 'joca e tinturii, Sergey dici circa l' altezza di u paghjella è a pussibilità di u so distruzzioni.

Cunteni u distinu di a guerra è aiutà u so paese lotta l 'accupazioni. Curaggiu è acquistu - u lume in la storia "Little surdatu francisi". Platonov (analisi di travagghi di lu autore pò esse fatta solu basatu supra lu carattiri principali), discritta da Sergei tutti i ziteddi, chì fece un guerra ingrata.

Also luminosu accentu hè una replica, Major Bahicheva, chì parlava di u pettu cù un saccu di manciari. Iddu trattendu dualistic à i viveri à l 'unu a manu, iddu era stancu di lu, u lucca - Major ellu eternamente cuntenti.

The Great War Refrains, chì hè sparsi cù u racontu, sceltu l 'anni cchiù spertu di a vita di i zitelli è adulti.

U rolu di u cuntaturi in u travagliu

U valore hè dinù u stile, di prisintazioni di infurmazioni in u pruduttu, chì hè scrittu da Platonu. A storia di "Little suldatu" è da a fàccia di u cuntaturi. Hè l 'omu chì, quandu Sergei Major si n'andò à a porta, vardia à e cose. Iddu prubbabbirmenti - surdati francisi. U lettore ùn sapete cumu vechji si prisenta comu è ciò chì hè u so nomu.

Era a so vista, avemu capisce u mondu in ch'ellu campa. Unknown duna chi vitti, ma ùn stain pittura, a so sentimenti. Iddu, comu tracing in a carta, liati tutti attornu. So nanzu à noi hè u spetaculu di li surdati di dormiri, scena liberta Sergei cun Major e facci di carusu sgambitteghja in un sonniu. A sola cosa chì lampa un café da stessa - hè pinzaricci induve u zitellu si n'andò.

Solu da ripiglià i basi di l 'pircizzioni di u cuntaturi, putemu fari l' anàlisi storia l'Platonov "Little surdatu francisi".

U rollu di l 'omu umili hè di primura, ma forti. Incù quessa, u lettore ciuttati in l 'atmusfera di Secunna Guerra Munniali.

In a storia di i tazzeghji di a guerra, a picca Sergei - un rayon altura di spiranza. L'autore s'avvicinava a so forti, surdatu. In apparenza hè "guerilla asciuttu." Ma duranti la guerra, noi ùn mette fora 'na bona luci a l' occhi chi luci, su, quannu si prisenta a lu grandi-patri. L'autore dinù espertu una rivuluzione, li - picca suldatu - Platonov. Synopsis di a so vita in i so opari.

Doppu la linia fine per un lettore tempu longu cunserva un sensu di inghjustizie è na nuttata miti guerra orgogliu à difenda a libertà.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.