GirateIndicazione

A pupulazioni di Mogilev, football, attrazioni

U paese u chì ghjugni oghji Mogilev, pòpulu elettu da l 'antichi, pecchè dipoi i tempi preistorichi. A prima, ste cità si trova nantu à a riva manca di u Islands Dnieper, ma più tardi, quandu a cumunutà accuminciò a liticate micca trà di elli, ghjente si messe à circà di lochi induve ùn pudia solu campà è tena a casa, ma dinù a piatta in un mumentu di periculu. Si fici un omu à campà in la parti alta induve ci era l 'accussì-chiamatu nsidiamentu più tempu.

nomu

Mogilev - una cità di ô regiunale in a parti urientali di Belarus. A pupulazioni di Mogilev nant'à u numeru di squatri terza in u paese è cuntinueghja a crisciri. Folk liggenna cullega la cità cu lu nomu di l 'eroi Masek, ca spartu nantu à i sta tomba di un grande fossi chiamatu "Tomba di u leone". pueta People l'di Belarus travagghiàta la liggenna di lu stissu nomu in un puema.

Storia di lu paisi

Mogilev prima mintuatu in 1267 in u "Lista di li cità vicinu e luntanu," datati tra la fini dû 14 sèculu. In lu 15u seculu, a cità hè unu di l 'elementi impurtanti nant'à u Routes cumerciu, mener, da a est di punente è da u nordu à u meziornu, ci avia a so usi. January 28, 1577 Grand Prince Stefan Batory attribuitu Mogilev prima stemma. In 1590-1592 francese gg. i cità rapiu la prima School cunfraternita sicundariu, unni studiau l 'Old Belarusian è latinu. 13 di dicèmmiru, 1595 pens cusacchi Nalyvaiko brusgiatu quasi la mità di Mogilev, frà parechje chjese è distrutte da un numaru significativu di i citadini. Dopu à l 'attaccu, la cità fu ristabbilutu di parechji anni. In u principiu di u 17u seculu, Mogilev hè unu di i più grandi cità in lu Granducatu di Lituania e avia u dirittu à chjappà dui feri rigulari. In 1616 à u fratellanza Mogilev accuminzau a travagghiari stampa, in u quali duranti la 17-18 seculi. 40 libri sò stati publicati. In 1632 ci fu funnata sulu mentri in la diocesi Belarus ortodossa. In 1722 addivinìu parti di l 'Imperu Rumanu Russian, ca addivintau lu centru di la Ripubblica ducatu. Duranti la Guerra di lu 1812 la citati di qualchi tempu stata accupata da e truppe francese. In Guerra Munniali I stesi quì Zar Nicola II. Duranti la Secunna guerra munniali, da lugliu di u 1941 à ghjugnu di u 1944 Mogilev hè sottu occupazione francese.

Cultura Mogilev

A pupulazioni di Mogilev ùn hè micca u più numerosi in Belarus, tantu i cità ùn hà divintatu u capitale culturale di u paese, parò, bella è famosu piazze in i cità assai assai. Sì tù se truvà in Belarus, ci hè di sicuru meriteghja una visita in Mogilev. Quì sò ghjustu un pocu di u attrazioni di sta cità.

Abbazia San Nicola

Custruzzioni di u munasteru si messe à u 17u seculu. À u principiu di u dopu u seculu era attaccatu i Svedesi è sviluppa guastatu durante u focu. Duranti la pirsicuzioni duranti l 'èbbica suvietica, lu munasteru era sacchighjata è chjusu in 1934. Cumplitamenti mantene è rifatta, lu munasteru era solu in la fini di 90.

Chiesa di San Francesco Casimir

Un munumentu di architittura di 17-19 seculi. Custruitu in 1604 da ordine di u rè Sigismund III, chi era lu patruni di terri urbanu in Mogilev. In 1810 a ghjesgia fù rifabbricatu in lu stili classicu.

Mogilev Town Hall

U munimentu di architittura in centru cità. A pupulazioni di Mogilev cunsidareghja hè un simbulu di a cità. A custruzzione di u salone, ville, si messe in 1578. Hè stata scritta in custruitu di lignu, e suffertu assai durante fochi è ancu cumplitamenti lampati fora. custruzzione di una nova costruzione petra accuminzau 4 di sittèmmiru, 1679. U bastimentu principale hè custruita in 1681. In settembre 1708 City Hall novu guastatu da u focu, ma fù prestu guarita. Altezza nova costruzione, superiore à tutti altru in la cità. Era quì à l 'tempu la mpiratrici Catherine II ammirata la ambienti di i cità di Mogilev. Duranti lu Great War Refrains, u Town Hall fù quasi cumplitamenti distruttu. In u 50s hè statu decisu chì a risturazione di u architittura, monument, ma l 'ripresa principia solu in lu '90. Inaugurazzioni di lu Mogilev Town Hall hè accadutu durante a celebrazione City Day in u 2008.

Basilica di l 'Three Hierarchs

A ghjesgia di lu Orthodox in la cità di Mogilev, un munimentu di architittura di u principiu di u 20u seculu. U nomu di u tèmpiu, in cumunu incù u so funzione crustula - a capacità à entre in u bastimentu à trè lati. Custruzzioni accuminciau in 1903 è durò 11 anni. In u 1914, a ghjesgia, cummigghiatu di e sette cùpuli è custruitu in la forma di una croce, hè cumplittatu. In 1961, duranti la pirsicuzzioni di lu ghjesgia fù chjusu, ma in u 1889 hè statu ritornu à i cridenti. Oghje, a Cattedrale di u Three Hierarchs hè fieru di tutti i Mogilev. Center di la vita Orthodox in la cità è in stu tempiu.

Mogilev oghje

Unu di i più grandi cità di Bielorussia hè sempri criscenti è evolving. Sicondu à i Plan General, Mogilev a pupulazioni da 2030 da cresce a 30 mila. Man. In cunnessione incù stu Princesa espansione di i cità è a custruzzione di novi spazii. Mogilev - una grandi centru ndustriali. Sott'a la cità ci sò più di 60 mprisi di ingegneria miccanicu, mitallu, di metallurgia. A cità hè stata longa canusciutu comu un granni centru di artisgiani è arti è artisgiani. Mogilev - un centru spiranza di sviluppu di u turismu in Belarus.

Weather in Mogilev

U clima hè Uvestu Mogilev cuntinentali. A pusizzioni giogràfica di l 'a cità influinzatu da u football. Weather in Mogilev piacè dulcezza. Puru in u ghjornu di statina a temperatura aria ùn trapassa u mercu permissible. Ghjuvan sò à spessu, ma vene subitu à una fini, cusì visita a cità è di scopra i so attrazioni, pò esse in ogni tempu di l 'annu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.