ComputersProgramming

A prugrammazione matematica hè u modu bellu di fà a megliu decisione

A prugrammazione matematica implica a implementazione di metudi per truvà a suluzione ottima. A suluzione di tali tipi di prublemi hè cunnessu cù l'estrumentu di funzioni nant'à l'estremità. I metudi di prugrammazziona matimàtica sò abbastanza cumuni in u campu aplicatu di a cibernètica.

Un gran numaru di cumpitenzi chì prisentanu in a sucità sò spessu associati cun fenomenu chì sò basati in una basa cusciosa di e decisioni. Hè precisamente cù l'urdinamentu necessariu di un mudeli permettenti di usanza in a diversità di l'attività di vita umana chì i prublemi di prugrammazzioni matemàtica trovani a so applicazione.

A storia di u sviluppu di a sucetà dimustra chì una quantità limitata di l'infurmazioni avè sempre impeditu a decisione chja, è l'ottima solu hè stata basata principarmenti supra l'intuizione è l'espirienza. In seguitu, cù l'incrementu di l'infurmazioni per u decisu, i calculi diretta cumminciavanu à utilizà.

Hè assai diffirenti hè a stampa in l'intrapriża muderna, induve, grazie à una larga varie di prudutti fabbricati quì, u flussu di l'informazione d 'ingaghjamentu hè solu ghjustu. A so trasfurmazioni hè pussibile solu cù l'usu di e tecnulugia elettroni è moderna. È se avete bisognu di sceglie l'ottene solu per i suluzioni offruti, ùn pudete micca fà senza l'elettronica.

Per quessa, a prugrammazione matematica passa per e seguenti tappe persunale.

U primu stadiu participanu i scritte tutti i fatturi in impurtanza è stabilisce una regulazione entre elle, quale ponu esse cumpletu.

U sicondu stadiu hè a custruzzione di un mudellu di prublema in espressione matematica. In altri termini, hè una rimessa di a realtà, rapprisintata cù simbuli matematii. U mudellu matimàticu hè capaci di stabilisce a relazione trà i paràmetri di cuntrollu è u fenomenu sceltu. Questu staghjunu inclettemu a custruzzione di una caracteristica, chì ogni valore ottimali o più picchì currisponde à a situazione ottimali da a pusizione di a decisione chì hè fatta.

Basatu nantu à i risultati di i passi più appressu, un mudellu matematicu chì usa certu cunnuscenza matematicu hè furmatu.

A terza a struttura implica l'studiu di variàbbili chì anu un impactu significativu per a funzione objettiva. Stu piriu dispunia à furnisce u pussessu di certu sapienza matematica chì aiutanu à risolve i prublemi risultati in a seconda fase di a decisione.

U quartu passu hè di paragunà i risultati di i calculi acquistati in a terza isula cù l'ugualmente. In altre parolle, in questu staghjunu, l'adattazione di u mudellu cù l'oggettu mudellu hè stabilitu in i limiti di l'alcuni a precisione necessaria di e dati iniziali. A decisione di decisione in questa stadiu depune di u risultatu di l'studiu. Cusì, quandu i risultati unsatisfactori di a cumparazione sò ottigati, l'infurmazioni nantu à l'oggettu esaminatu hè raffinatu. Se ci hè bisognu, allura a furmazione di u prublema si cumpuniu cù a custruzzione successiva di un mudellu novu matematicu, a suluzione di u problema matematicu formulatu, è una nova paraguni di i risultati.

A programazione matematica ci permette di usà dui direzzione principali di calculi:

- a suluzione di funzioni deterministi, chì assumanu a certazza di tutte l'infurmazione iniziale;

- Programazione stocchja chì permetterà solu prublemi chì contientanu elementi di incertezza o quandu i paràmetri di sti prublemi sò di una natura aleatoria. Per esempiu, a pianificazione di produzzione hè spessu realizata in e cundizioni di a visualizazione incompleta di l'infurmazioni vera.

In generale, a prugrammazione matematica hà in struttura e seguenti setti di prugrammazione: lineari, non lineari, convechi è quadratique.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.