Arte e spettacoliMovies

A film di Vera Storozhevoy "Viaghju cù animali"

Mi piace à principià cù una piccula dimenzione. In u famusu pelle "L'omu di u Boulevard di i Capuccini" u caratteru principale hè statu chjamatu "M. Fest", questu, Prima. Stu guvernu hà purtatu à un cità di a cità in a cità pruvinenza chì cambiò radicali a vita di l'abitanti lucali. Questi eranu pelle per l'amore è u tradimentu, dramas è comedie, fècenu chì a ghjente chianci è riri, fete megliu è di più in elli. Dopu a cità vinia "Signore", quella hè a Secunna. Hà purtatu altri pezzi: stupidu, vulgari, ma entretetta è cumprendi. E sta secunni gradu si parsi a l'abitanti di a cità più interessante, era in favore di un cinematograficu tali chì elli feste a so scelta.

Dopu quì, in arti in generale è in u cinema l'arti in particulari, ùn hà cambiatu nunda. Ci sò filmeli clever, belli, chì afectanu l'ànima è a excitante, chì cambienu u visor per u megliu, è ci sò tutti l'altri. U film di Vera Storozhevoy "Travelling with pets" hè di a prima categoria.

Hè stata filmata in u 2007 da u studiu "Elefante" è in u stessu annu hè stata premiata u più altu u premiu di u 29 Festival di Filmazione di Mosca. In u rollu principalu in l'attrice Ksenia Kutepova hà fattu, u rolu cintrali di u secunnu pianu era fattu di Dmitry Dyuzhev.

L'heroina principale di u cinema "Viaghjà cù l'animali", Natalia - una donna silente silent, chì finu à l'età di 35 seguitanu in u coconu di vita, sceltu per ella da l'altri. A so zitiddina passava in l'orfanaggiu. Quandu a ragazza passava sette anni, era "vindutu" à a so mòglia da un strangeri scunnisciutu. Allora era stata annantu à una semi-stazione sita, senza vede nudda salute trains pasiunanti, pocu sociable, à qualcunu "maestru" (cum'è chjamò u so maritu) è a so vaca. A storia di a vita di Natalya accumincia à u mumentu chì u "maestru" murene, è questu quì. Dicu "patronu". Per a prima volta, si vedi è tutta ciò chì tocca à ella cù i so ochji. U coconutru chì era tenutu da tutte ssi anni, apertu è una donna hè nata. Hè solu 35, hà sappiutu amassi è esse amatu, u mondu sanu hè apertu à ella, è ella hè averete apre a opere per ellu.

"Viaghju cù animali" hè una paràmetra di filmu. Natalia si scuntra i persone chì passanu a so vita, purtendu cun ella una cosa nova, ma senza cambià l'essenza di a so persunità. Ci hè acquistatu cù u direttore Sergei (Dyuzhev), à quale ellu sintia i primi sentimenti forte, ma ùn permettenu micca di stà vicinu è di novu averebbe intrudutore in l'antica stata.

A siconda persona cù quale a donna parla più d'una volta hè un sacerdote local chì hè impegata à a ristaurazione di u tempiu. Ci dici a Natàlia chì hè necessariu di campà in amore, è senza ellu, piccatu.

L'eroine decide di cambià a so vita abruptamente è si alluntanassi da sta casa siverda sorda, ma ùn ponu micca lascià i so sichi amichi - un cane è un caprettu (a vacca da quellu tempu hà vindutu), perchè anda in un viaghju cù animali di una barca.

L'ultimu capu di u so viaghju hè l'orfanaggiu in quale hà crisciutu. Questu hè u solu postu, à parte di a mezza stazione, chì cunnosci, è in quale a cunnosce. Quì si cunnoscia u so cumpagnu classmate - una persona alta è ridore chì si sò stete in l'orfanaggiu comu un maestru di furmazione fisica. Questa persona parla una frase chì carattirizza micca solu a film "Viaghjà cù l'animali", ma ancu in generale cumu a nostra vita hè prestu. Quandu ci hà dumandatu da Natalia nantu à a famiglia, risponde: "No, ùn hà micca. High difficult. È hè difficiule per i zitelli. A media hè bona. "

A filetta finisci cù u fattu chì Natalia "porta" u zitellu di l'orfanaggiu, perchè sempre hà sognente di i zitelli è perchè ellu ùn hè cum'è solitario è rossi comu si trova. A capra parte à u "latte di i zitelli", è neva in a so barca nantu à u fiumu senza distrughju per affruntà a destinazione cù i so cumpagnie di cumpagnie - un zitellu è un cane.

Questu assai femininu si vultò u ritrattu "Viaghjà cù l'animali di l'animali". Ricumpinsu e risposti contradictorius, ma principale assai laudatoriu. Per fà a vostra idea di sta cinematografia, libera una sera, scumpressate tutti i casali, si ponu solu in fronte di a schermu è andate.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.