Arte e spettacoliMovies

A film "August. Eighth ": atturi è roli

Pittura di Janik Faiziev "Aostu. Eighth ", chì i so attori, per via, sò l'astri di u cinema di Russia, anche tutti l'sforzi di l'equipaggiu di film, falliu à u boxe. In ogni casu, l'idea di a film hè assai uriginale è digna di l'attenzione di l'espectador. Allora, chì hè questu film, è per quessa chì vi vene?

«August. Eighth ": attori, foto. Svetlana Ivanova

In u centru di a trama di u film hè un picciottu Artem, chì vene in vacances di l'estiu in u so missiavu è a nanna in l'Ossezia di u Sud, è per ellu succede in u centru di u cunflittu militari chì si sò accadutu in queste terri in l'Aostu di u 2008.

A film hè senza di pulitizazione, a valutazione di i beligeranti ùn hè micca datu. U prughjettu Artem hè troppu chjuca per capisce nunda - ellu viaghja in un mondu di i so fantasmi. Allora tuttu ciò chì succidia si vede da u prisuttu di l'imaginazione di u ghjuvanottu: ellu ferma i so genitori è i soldati russi cum'è Good Robots, è i so avversari cum'è servitori di u caratteristicu di Fanti di Mrakowlast.

In a pintura "Aostu. Eighth "attori Svetlana Ivanova è Egor Beroev tocanu e parenti d'Artem chì sò in divorziu. Quandu l'heroina di Svetlana Ivanova capisce chì u so figliolu hè in a zona di guerra, anda immedatamenti in Ossezia di u Sud, è per tutte e verità è tromba intende di piglià u so zitellu. Per fà questu, hà da passà per una serie di teste è vede parechje morte. Allora, "August., The Eighth" hè principalmente una storia per l'attru heroicu di a mamma, è micca un cunflittu militari.

«August. Eighth ": atturi è roli, foto. Maxim Matveyev

Maxim Matveyev in a cinematografia Janika Faiziev hà ghjucatu u cumandante di u squad di reconnaissance Lech. Per a prima volta u so hérosu si scontra cù Xenia (Svetlana Ivanova), quandu un attaccu cunquistatu hè statu da u carru chì a mamma di Artem è altre persone anu vintendu. U distaccu di mantenimentu di pacificu di Lehi aiutau a scenza da a Xenia a Tskhinval.

In ogni casu, i tentazioni di Xenia di cuntinuà nantu à a so manera pruvvidamu ancu per falluta. Dopu altru furmazione di u so trasportu, ella ritrova novamenti a Lech è hè vicinu à a so distanza. Eccu a ghjovana donna diventeranu tistimuniatu di u fattu chì l'eroi di Maxim Matveev cunnoscenu à a so cumpagnia è ùn hè micca solu un bonu prufessore, ma dinù una persona decente. Quandu tuttu finiscinu in modu sicuru, l'eroi di Matveyeva è Ivanova si ncontranu à l'ariaportu, è introdetta Lech à u so figliolu.

In a stampa "August. L'ottu "attori sò stati invitati cunisciute. Maxim Matveyev pertenece à a categuria di tali artisti: l'audienceu sapanu bè da u filmu "Vices", "Dandies", "Tarifa d'annu" è assai altri.

Egor Beroev com Zaur

In a guerra di u filmu "August. Eighth "attori Beroev è Ivanova hà avutu divorciati i cagiuni, u so figliolu cumuni - Artem. Hè u caratteru di Beroev-Zaur-chì suggerisce chì Xenia envia una piccula Artem à i so parenti in Ossezia di u Sud.

Quandu u spaventu Xenia ci chjama un pocu tempu è si pregunta per a situazione à u cunfini, u Zaur ùn hà micca pigliatu a so preoccupa seriu, perchè hè un pacificador è crede chì tuttu in l'Ossezia sette persone perpende. Ma di colpu, l'albitate sò iniziati, è u Zaur hà da urganà evacuarà i so genitori è u zitellu. Fate u babbu ùn hà micca tempu: ellu cù i so parenti, è solu un zitellu restu viva.

Yegor Beroev hè di veramente semitismu ossezzianu, affa sicuru immediatamente accunsenu à u rolu chì hà propositu. Un pocu prima, l'attuvaru avia ghjucatu un rollu maiò in unu di i prughjetti di Fayziev - "U Gambitu Turcu". Inoltre, Berieva pò esse vistutu in i films "Ammiraggiu", "Desantura" è "Chimicu".

Alexander Oleshko

L'atturi di a film "August. Eighth "anu ricivutu ancu in a so squadra Alexander Oleshko, chì avianu u rolu di u novu di Xenia - Egor.

Egor ùn vene micca bè cù u figliolu di Xenia da u primu matrimoniu - Artem. Cusì, quand'elli partenu per Sochi in u veranu di u 2008, ùn vulianu micca fà piglià u zitellu cun elli. Pruvvidendu di settlete stu prublemu, Xenia envia Artem per una vacanze in Ossezia di u Sud. Quandu a situazione si senti fora di cuntrollu, si gira versu Egor per aiutu, ma l'ultimu, in espressione rara, dà a donna per capiscia chì ùn ùn hà micca di pudè trattà cù i so prublemi. In attu, questa hè a fini di a so rilazioni.

Alexander Oleshko per a so prufessione hà rivinutu un rolu robberu di u cummedientu. Particularmente famosa cù l'attore hè a participazione in u manifestu "Big Difference", unni nzemi cù Nona Grishaeva Olesko hà dimustratu parodies di pop stelle. I pelle di più larga famosa cù a parte di Oleshko pò esse cunsideratu "Gambit turcu", "Isola Habitata" è a cummedia "Un omu cù una Garantia".

Alexey Guskov

A film "August. Eghju ", attori è roli in quali sò inturniati è cumprèvule à u spettore ordinaru, diventenu un altru travagliu pè u famosu attore Alexei Guskova. In un ghjocu fantasticu, Janik Faiziev, Guskov hà u rolu di u milice di Kazbek. In u screnu, u so caratteru hè presente per un pocu tempu è aiuta in un certu stretchamentu di u modu di Ksenia per arrivà à u so figliolu. Alexei Guskov à quellu tempu hà avutu prufitimentu di cooperazione incù u dirittore Faiziev - hà ghjucatu u teniente Coronel Kazanzaki in a so film "Gambit turcu".

I più roles di Guskov in u cinema sò assuciati cù caratteri negattivi. In u melodrama "Garbage" ghjucassi un assassinu cummandante, in "Border. Novu Taiga "- una invidiosa è periculosa Nikita Goloshiquin. Apparenza, Guskov volte convince in u rolu di un canzone chì i roles sò perseguiti da l'attore: in "Saboteur" Alexei Gennadyevich hà statu in u rolu di l'autorità criminali, è in a comedia "Love-Carrot-3" hà tornatu novu sottu un criminali, invucatu nantu à u prezzu musical score.

Altri artisti di rolli

In u ritrattu di Fayziev si prisintò campiè Olìmpicu è un Ossesian - Hasan Baroyev. In a film, ghjucò un amicu di Zaur - Ilya.

Appartutu à u quadru hè ancu u preferitu naziunale Gosha Kutsenko, ghjucatu à u rolu d'un cameo.

Vladimir Vdovichenkov ("Brigata") si prisintò davanti à l'audienza in l'imaghjini di u presidente di a Federazione Russa. In l'assistenti presidenziale anu l'attuali Sergei Gazarov ("Limita"), Anatoly Bely ("Parramentu 78") è Alexander Dubin. U rolu di u ministru di difesa russa era fattu di Vladimir Zaitsev ("Ammiraggiu").

Nanz'à l'armata Russa è l'Ossezzu eranu attori Alexander Petrov ("Fartsa"), Kirill Pletnev ("Saboteur"), Konstantin Samoukov, Alexander Karamnov, Rodion Galyuchenko è Valentin Varetsky ("Penalty").

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.