Home e famiglieHolidays

9 di maghju - Day Santa Vittoria. Storia e Traditions Holiday

War vene aspittassila. U so 'crudeltà è inghjustizia rumpiri vita l'omi. Ancu oghje, 70 anni dopu à a fine di u Great War Refrains, u pianeta marca u parcu di u mondu, chì hè un simbulu di vuluntà unbending di i populi di u spiritu di a libertà.

A strada di a pace

L'ultima tappa di la guerra contra lu fascismu - a storia di u festivale di u May 9. Victory Day ùn si ferà senza u curaggiu di i nostri suldati, un pienghjite micca. E truppe di l'Unioni Suvietica pigghiau quattru longhi anni à espelliri u invasori, da u so paese nativu.

In d'aprile 1945, l 'Armata Russa hè sottu à i muri di Berlin. 1 di maghju, duranti l 'offensiva in la zona di u Reichstag, intornu à 3:00 AM nant'à u tettu di u bastimentu jisata a Banner di Vittoria. Puru hè da nutà chì u infurmazione hè fatta publicu prestu. Dopu à tuttu, ancu d'aprile 30 à u radiu annunziatu chì a bannera n'assartu vodruzhon più di u bastimentu parlamentu.

opérations cumplessu militari, migghiara di vittimi - e lu Granni guerra accabbau. The di capitulation di u nimicu di Germany fù firmatu in u May 9. Day Victory, di la storia di la casa si trovi da chì data, cu lacrimi di amaru è felicità sò trovu u mondu sanu. Ufficiarmenti, e truppe d'Hitler teniamu tantu un altru 8 numari. Ma per via di u fattu tempu in u mondu Union ghjunse à 1:00 AM.

U listessu ghjornu in Moscow purtatu un documentu chi nustrale circa l 'uccupazzioni di l' nazzisti.

primi successi

In seguitu, June 22, 1945, Stalin scunnisciuti un ordine. Si dici ca a cunnessione incù a caduta di Germany Moscow vi tèniri un gran prucissioni cùarpu a cui fin'à u so miti. U scopu di a la testa di lu putiri, riturnò in principiu di maghju, prima di l 'attu dicisivu.

U prima, parata militare, chì fù chjamatu a Parade Victory, tinia in June, puru siddu 9 di maghju - Victory Day. racontu, alberghi accuminciau cu lu 24. I camping chì ghjornu era terribili, la pioggia spartu.

Purtatu a prucissiò di drummers-cadets. Allora fù u fronti scaffali cunsulidatu. Iddi eranu suldati di diversi paisi e ss. Ciascuna di l 'hà amparatu u curaggiu e' estremu devozione a patria in la battagghia. In generali, intarvena di più cà 40.000 persunale di militari. Form per tutti i participanti sewed su richiesta.

Elite pulitica, à mezu à elli hè u capu di u paese, fighjulà l 'azzione di u palcu di l'Mausoleum.

Hè stu sistemu dopu divinni la basi di la storia di la festa, in u May 9. Victory Day 1945 pigghiò eternu è Marshal Zhukov.

capi militari era nantu a piazza à i bianchi cavalli Purosangue. Circadori cridite - u solu poita Stalin ùn piglià parte à u parata, hè ch'ellu hè un tintu ciclista.

A vittoria di-longa lingua

U successu di u so truppe sottu à i muri di Berlinu, Stalin capitu bè. Digià 2 maghju la cità a rinnìrisi. Attivamenti uppusizione solu uni pochi di gruppi di surdati. Capiscia chì i tedeschi hannu cci arriniscì di vai e rinnuta hè sbaddi, u Supreme Cumannanti di u ghjornu nanzu, u numeru di 8, firmata un decretu chì da oghje in u 9 di maghju - Day Santa Vittoria. racontu, alberghi accuminciau cu lu jurnali morning, chì hà dettu chì a bona nova. Big rolu in radiu a vita Soviet ghjucatu. Cusì, à 6 AM circa vincere dichjarata Yuri Levitan. A voce di l 'omu annunziatu i cambiamenti in u prima lìnea duranti la guerra.

People purtatu a bona nutizia da a casa, a casa. Passanti-da u carrughji s'erani, congratulated autra è piense.

In u dopu meziornu, sottu à i muri di u Kremlin sò piglia un pocu divisioni anti-aviò. Iddi foru purtati in floodlights chì luminoso ritratti di capi. In la sera di u capitale creata Victory Salute. Nantu stu ghjornu, nimu hà travagliatu.

simbulu Constant

Finu a lu 1948, i citadini Soviet stati arripusatu in u May 9. In seguita, tutte e forze stati mandati à stallà u paese bombed-fora. Macari scurdari circa la data. Solu cù l 'azzione di Leonid Brezhnev cuntinuau la storia di la casa su 9 di maghju. Day vittoria di i zitelli hè una data spiciali. azzione Mass chi stati fatti, furmatu un 'amore di paese, u rispettu di quelli chì difende si.

Più di l 'anni, una casa à acquistà tradizioni. N particulari grande sfilarata stati tinia u cimiteriu. Cusì, in 1965, fù a prima scunnisciuti Banner. Hè da nutà chì in una manifestazione in u 1945, ùn hà participà. Interestingly, la bandiera, hè speciale purtatu à Moscow u 20 di ghjugnu di u parata. Ma per via di a mancanza di u tempu di priparà Zhukov detti lu ordine micca à fà una bandera.

Iddu arristau un attribuilla primura è simbulizava u ghjornu di maghju 9 Victory. racontu, alberghi dici macari circa la strana di u prossimu generazioni à a Great War Refrains. Sin'à avà, sfilarata piena di bandiere russu.

Dapoi u 1965, Banner sustituitu cu na copia. Vede u uriginale pò esse à u museu Central di i forzi début de la Russia.

L'azzione à traversu un'interfaccia

Canciari, lu culuri, alberghi tradiziunali sò aranciu è neru. A storia principia cù u 26 nuvembre di u 1769. Era tandu chì l 'Mpiratrici Catherine II funnata la Chiesa di San Giorgiu. Era una medaglia di curaghju in lu campu di battagghia. Award Union aduttatu incù qualchi mudìfiche.

Dapoi u 1942, daredevils attribuitu 'Tempe I Muvrini ". U so aranciu-scuri gamma francese - una tradizione in u 9 di maghju, ghjornu Santa Vittoria. E Holiday sempre assuciata incù sti culori. Staciuni up fumu e ciammi. Issi culori sò usati in lu nastro di l 'Order of Glory.

Nun scurdari i tradizioni avà. In 2005, u ballò, si tinia in Russia. Santa Maria George nastro addivintau nu sìmmulu di gratitùdini di a pace è u rispettu di Veterans. Qualchissia chì a so messa in le so bracce à a vigiglia di, o duranti la parata nustrale - si ricorda l 'granni vittoria.

Festa di u cori è a libertà

U cùarpu prucissioni, ri, canzoni Lev Leshchenko, bandiere rosso - tutti i spicificità stu mondu di 9 di maghju. I generazioni pricidenti capisce u criticu di a casa. Per disgrazia, i ghjovani ùn sò à spessu ancu cuscenti di chì era à a guerra incù qualchissia. Falsi pirdennu pupularità prucissioni sulinnità.

Menu adolescenza sapè ciò chì u ghjornu di maghju 9 Victory. di storia preschoolers casa ci vole prima esse intesu da i so parenti è i prufessori. U Populu ùn hè micca necessariu di canciari lu rituali. Almenu una volta à l'annu cun e so figghi mette i fiori à l ' Tomba di u suldatu Unknown. Avemu bisognu di a nzignari i ghjovani à rispittà u passatu di u so pòpulu.

Victory Day di Patria difinnìa cunsacreghja diretta. Mette à i Monumenti di tulipani è Grembiuli tradiziunali, ringraziu di vechji Veterans chì sò firmatu, pricà per a pace.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.