Di tecnulugiaWireless Cell

8800 Nokia Arte: ancu scurdatu di vecchiu

A storia di a creazione sottu u nome di l 'Companies Finlandese 8800 u Nokia Arte è arquantu ntirissanti. In issu articulu noi vi pinghje u spuntà di u dispusitivu, su chi si misi lu compitu ingegneri in u sviluppu di u dispusitivu. À a fine avemu scriviri lu quaternu di basi di sta telefuninu. Ma circa di tuttu in ordine.

Nokia 8800 Arte: un uriginale, o un sling?

E tenni a ripetiri stessu, dopu un pocu. Globally, vi ponu specificà di più chè una duzina di casi chì ùn sò ancu statu cunfirmatu in ste parolle, ma lu casu di u 8800 indiatu benissimu chi issa tesa è arquantu dritta a raghjone è aduprà. U fattu chì u prugettu 8800 Nokia Arte, sviluppatu da i membri di a sucetà Finlandese, hè statu cunseguenza da u campionu 8810. Ancu à a prima ochju cumparativu à dui di ssi mudelli diventa certi stigghi similarità apparenti. In generale, quandu vo à creà un pruduttu "8800 Nokia Arte" sviluppori è ingegneri i principii fundamentali lasciatu in un tipu di criazione di u vostru telefonu.

Chì u mudellu di lascita?

Stu telefuninu da u principiu positioned da sviluppori cum'è un discinnenti direttu sottu u nomu di u dispusitivu 8810. A cosa ntirissanti hè ch'elli ùn piatta. U cuntrariu, ancu a veccia. Ma, ùn ci sò qualchi diffarenzi trà i dui apparatus, chì parò, è chiaru. Altrimenti, è in fatti in issu sensu ùn fussi, ùn hè? Cusì, cuncettori anu annunciatu a so dicisioni à creà un dispusitivu cu un espace fatta di metallu, è mudelli forma-fattore prisente cursore. Di l 'linìa spurtati hè u tempu sta fattore forma hè u più ESPUGNATE à mezu à tutte e altre. U cuntrariu, si pò parrari la diffirenza tra li mudelli dinò, emphasizing micca u uriginale cumpleta, dì la dumanda di u principiu di mudirnazzazzioni, pulito di multilinguismo realità.

Nokia 8800 Rubis Arte: prumuzioni di i dispusitivi nantu à u mercatu

I vulete sente pinioni 'utilizatori nant'à a quistione di ciò chì hè u tema principale durante u nanzu di u macchina. Più sò longu postu chì dicidi di ch'elli G di a so memoria di lu slogan "The Innu Sense," a scrìviri saltà mpòrtanu. Avemu nutà quì chì a prisentazione di u mudellu hè accadutu in u capitale di Russia, Moscow. Allora, u ballu addivintò la galerie de Harry Tatintsian, è u so dichjarazione fù fattu in sei spazii territuriale spécifique, chi fu chiamatu zoni sentimenti.

As paria?

At primu sguardu, un tali approcciu pò pare stranu è ancu comu si pò parenu veru tintu, delusional. Ma cum'è hè solu un primu mprissioni di un omu chì solu ùn capisce u intricacies è viaghji telefonu in generale è u so prisentazione. Più pricisamenti, in unu di i camari hè zoni music, lu secunnu invitati prufittà DIY. Pràtica, stu principiu si n'andò à una lista cumpunuta di sei punti. Ma in u sestu zona è noi duvimu u dispusitivu, chì fù chjamatu 8800 Nokia Arte.

ingegneri travagliu

Iè, un tali muvimentu davanti à u statu presentatu u dirittu a cumpagnia Finlandese à addivà i so prufilu in lu grandi pubbricu. Cosa faci u sviluppori davanti à u ballò, hè organizatu è telefonu apparsu davanti à u publicu in tutte e so gloria? Pricisamenti in ordine per presentà u dispusitivu in un ESPUGNATE prò di lu cumpraturi, è di mondu i so cumpagni l', ingegneri sò travagliatu nantu a creazione di un gruppu di fideltà unichi di suonerie usu.

caratteristiche tecnica di telefuninu

Nokia 8800 Rubis Arte travaglia in i cateni di 900, u 1800 è GSM 1900 mudellu. data libbirati ufficiali di u telefonu - la secunna quartu di u 2005. Cum'è un gruppu piattaforma "Series 40" versione 2.0. Sè avemu parrari lu dimensioni di u dispusitivu, si creanu in lunghezza 107, larghezza - 45, è a so altezza - 16,5 millimitri. U pesu telefunu hè uguali à 137 grammi. U batterie Lithium-Ion centu milliamperes pi ora hè sappiutu praticà cum'è un funziunamentu autònuma di l 'surgente. Ragione di issu dispusitivu si carricò ponu travaglià in Discussione sin'à 192 ore.

Features di aspettu

Nokia 8800 Carbon Arte hè fattivu grazia à u fattore forma cursore, comu dissimu prima. U statutu lattice screnu chì pruteghji da gracciuna. Quandu manifatturiero u corpu di metallu principarmenti usata (l 'accussì-chiamatu inossu). Sè avemu parrari la rapprisintazzioni culore, u disponibile azzaru (chjamata dinù argentu) è i culori neru. L'espace Antenna hè custruitu.

Mustrà e spittaculu

smartphones Modern sò suprattuttu pruduttu cù una matrice di lingua standard parma. Ma in u casu di un tali telefonu cum'è 8800, qualcosa grande, statt ùn ancu m'aspettu ca lu. À mmagazzinari dati me a lu pruprietariu di u dispusitivu furnite da un pocu menu chè cinquanta megabytes. dati tuning hè rializatu da u WAP lingua standard 2.0. Decisioni Camera integrata hè 0,5 megapixel digitale aumenta press sughjettu à ottu times. Comu si pò vede, u tipu mi fariti lu me mediu, ma l 'asèmpiu qualcosa di più putente è a qualità hannu a taliari a àutri mudelli.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.