Arte e spettacoliMusica

80 cinque cantanti russa: una lista è una breve generazione di creatività

I cantaturi russa 80, chì a lista hè a materia di sta scusa, hà fattu una cuntribuzione significativu per u sviluppu di u stadiu Sovietu è Russo: i so canzoni sò includeu in u fondu d'oru di a musica russa. Parechji sò sempri popularu à u spettore mudernu, anche u cambiamentu di stili musicali è direzzione. In più di l'artisti d'Europa Occidentali, si pruvàvanu in una varietà di genre è stili. I Cantaturi di i russii di l'anni 80 (a lista, i fotografichi sò prisentati in stu travagliu) sò interessanti perchè u so travagliu hè unicu in a so originalità è e caratteristiche musicale.

Yury Antonov

Stu cumpusitori è intèrpretu di i so canzone hè unu di i figuri più famose in a musica populari di l'era soviètica. I so opiri sò distinti da a penetrazione è l'optimisimu, chì l 'avianu datu l'amore di tutta l'URSS. U subjecte di l'autore hè a più diversa: da l'amici per l'amore lyrics. Li melodies di e so cumpunimentu diventenu in una larga varietà di sonu. Inoltre, a so musica pò esse chjamata dansovoy: forsi, questu hè per questu hè cusì popular entre i ghjovani di questa ghjurnata.

Nikolay Rastorguev

Canteranu di l'anni 80, a lista di quale anu aghjuntu à u nome di u capu di u gruppu "Lubei", sò interessanti per a so originalità. Cridività di ognuna hè unicu è unicu, perchè l'artisti sò assai faciuli di distinguish l'uni di l'altri. In questu filu di creatività Rastorgueva hà presu orgogliu di u locu: u so subject, com'è regula, patrioti, militari. Inoltre, u so repertoriu incluiu tanti canzoni dedicati à a natura di Russia, cum'è una quantità di cumpunimenti lirichi nantu à u tema di l'amore è l'amici.

In questu sensu, i soundtracks di l'autore sò universale: elli si trovanu sempri i so oye. A cumminazzioni di a simplicità, a prufundità di a musica è a realizazione facenu i so cumpunimenti comprili è accessibule per ogni visor. E so canzone è a musica parvenite l'arti di u pezzu è sò stati vicinu à tutti. A prova di a pupulizza di l'autore è u so squadra hè chì i so canti sò state l'accumpagnamentu musicali di i film.

Oleg Gazmanov

Cantanti di l'anni 80, russa, chì a lista hè stata constantemente rinfuccata per i novi artisti, hà partitu una marca notable in a storia di a cultura russa. Hè separatu, citatini deve esse fatte di e canzone di Gazmanov, chì, cum'è a canzone d'Antonov, sò distinti per ottimisimu inusualu, alegria è brigante. In più, u cantante hè ancu interessatu in temi militari: unepochi di i so cumpunimenti sò dedicati à a glurificazione di l'heroisimu militare. Populari è i so alcuni cume, chì occupanu un postu prominente in u so repertoriu. L'attore creatu a so propia banda, scrive musicu stessu, attivamenti atti à concerti, quasi sempri cumannanti i so numuli cù eserciti acrobessii cumplessi.

Igor Nikolaev

U cumpusitori è u canzone principia a so prufissioni in l'annu sovietsu è oghje cuntenente di diventà constantità cù i spettaturi è i sienti. I so cumpunimenti sò distinti da a penetrazione di sonu è una melodia fantastica, chì facenu i so canzoni cusì rilevigile. I temi d'autore sò lyric. Questa canzone hè principalmente di l'amore, è ancu di l'amici. In prima, l'artista hà scrittu per A. Pugacheva, ma hà sussegwentamente rapidamente prumuvutu a pupulazione cum'è un realizador di e so canzone.

Eduard Gil

Cantanti di l'anni 80, russu, a lista di quale hè abbastanza larga, diferendu di l'altri ùn solu in u repertoriu, varietà di genre, ma ancu cun l'habilità vocali completamente original. Gil hà avutu un bellu barone è cantatu in l'opéra, in casu, quella chì hè a più populari hà cunsideratu cum'è interprete. Una voce forte è siacenu hà permessu di fà cumunioni cumplessi è à u listessu tempu hà datu un sonu spéciale à i canzoni chì più tardi diventanu questi. In questu rispunse, a creatività di l'artista pò esse paragunata cù e rendimenu di Magomayev, chì ancu com'è un cantante d'opéra, hà fattu com'è artistu. Significanti hè u fattu chì i dui pussedenu un maravigliu baritone (l'ultima cantava ancu un tenore), per questa ùn hè micca surprisante chì per elli i meglius composers sovietsi scrivien music.

M. Magomaev

I Cantaturi 80 -i Russa, una lista di l'omi chì anu mancu fà imagine senza u nomu di stu artistu notable, foru ricordati per l'auditu massivu no solamente in termini di u repertoriu, ma ancu in i so cumpurivi vucali. Questu era u travagliu di Magomayev. Accuminzau cù u repertoriu classicu, pigliò i partiti d'opere di l'artisti di l'internu è stranieri. A so voce hà maravigghia cù a ricchezza di l'ombra, chì hà causatu a varietà di u so repertoriu, chì inclui pezzi classicici è pop.

In u suvietà è russa sò stati missi musicali di l'anni 80-90. A lista, chì i Russi occupanu un postu di l'onori, vinni rinfurzata constantemente cù nomi novi. Dopu à u colapse di l'Unioni Suvietica, u palcuscenu hè diventatu una scena per u travagliu creativu di parechji artisti novi chì anu sempre aduprendu a so vita. I so canzone è a musica sò assai diffirenti di a musica muderna, chì ponu grande enfasi in a tècnica di l'orchestration, u processu digitale di l'instrumentation.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.